loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

بازدید : 26
دوشنبه 9 مرداد 1402 زمان : 15:34

در صورتی از گسترش‌دهندگان نرم افزار بخواهید که یکی دلایل عدم رجوع و برگشت یوزرها به یک نرم افزار را اسم ببرند، احتمالاً برهان آن را مرتبط با یکی‌از دست اندرکاران ذیل میدانند:

تجارب‌ی کاربری
تبلیغات در نرم افزار
پیاده سازی نرم افزار
در نگاه نخستین شاید هر مورد از این جواب‌ها صحیح به لحاظ طراحی اپلیکیشن در مشهد برسند ولی در حقیقت هر سه اشتباهند.

پیش از اینکه استدلال عدم رجوع یوزرها به نرم افزار را مرتبط با مواقعی مانند تجربیات کاربری، تبلیغات و یا این که پیاده سازی بدانید، اعتنا فرمائید که نرم افزار شما آغاز بایستی سعی قابل قبولی داشته باشد. چنانچه اپلیکیشنی کوشش ضعیفی داشته باشد، به مارک و یوزرها بالقوه‌ی آن جراحت می رساند؛ به این ترتیب، برهان شماره یک عدم رجوع یوزرها به یک نرم افزار، تلاش ضعیف آن میباشد.

یک کدام از مهمترین دست اندرکاران برای توفیق یک نرم افزار تلفن همراه، با صرفه‌سازی مداوم سعی آن میباشد. به این ترتیب در‌حالتی که اپلیکیشنی دارید که کاربری به آن نیاز داراست ولی فعال‌ساز‌ی آن بوسیله کاربرتان بیش تر از ۵ ثانیه مجال میبرد، به ‌احتمال‌ زیاد آن استفاده کننده را از دست خواهید بخشید زیرا می‌قدرت خاطرنشان کرد همت نرم افزار ضعیف بوده میباشد (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این لینک و پیوند رجوع کنید).

سعی یک نرم افزار به وقتی که برای نصب و فعال‌سازی آن نیاز میباشد و حجمی که روی موبایل اشغال می‌نماید و موردها بیشتر دیگری بستگی دارااست.

خواسته از تلاش نرم افزار گوشی چیست؟
گاهی برای اینکه موضوعی را متوجه گردید آغاز می بایست بدانید که آن قضیه مشمول چه چیزهایی نمیشود!

زمانی درمورد سعی یک نرم افزار حرف میکنیم، ما درباره ی شاخص‌ کارایی کلیدی (KPI) سخن نمی‌کنیم، بلکه فقط درمورد سعی کلام میکنیم. مقدار باتری‌ای که نرم افزار شما از تلفن همراه استفاده کننده نادر می‌نماید، برهه زمانی‌وقتی که برای نصب و فعال سازی آن ارتفاع میکشد و سرعت عکس العمل به تعاملات مخاطب باطن نرم افزار، به عنوان مثال مواقعی میباشد که می‌قدرت به‌تیتر کارایی یک نرم افزار در حیث گرفت.

برای مثال این نمایش را در لحاظ بگیرید: شما در حالی منزل را رخنه‌ کرده‌اید که وقت کافی برای اصلاح کردن ناشتایی نداشته‌اید؛ بدین ترتیب تصمیم میگیرید که از یک نرم افزار پیشنهاد آنلاین طعام به کارگیری فرمائید. درصورتی که مجال نصب نرم افزار و پروسه طی کردن کامل شدن توصیه طعام به‌کندی پیش برود و وقت متعددی را از شما بگیرد (یعنی وقتی بیشتر از اینکه بخواهید در منزل یا این که به طور حضوری از دکان‌ای ناشتایی تنظیم فرمایید) شما احتمالاً از توصیه دادن طعام پشیمان می شوید و تصور بدی از آن نرم افزار در ذهنیت شما باقی خواهد ماند و دیگر هیچوقت از آن به کار گیری نخواهید کرد.

این را درنظر بگیرید که تلاش یک نرم افزار صرفا به روند راه اندازی و نصب آن محصور نمیشود؛ بلکه اینکه نرم افزار در فرآیند آینده چطور عمل می‌نماید، بارگذاری آن چقدر سریع میباشد و چطور به تعاملات مخاطب درون نرم افزار جواب میدهد، جزو عملکردهای یک نرم افزار تمجید می‌گردد.

حقیقتا همت یک نرم افزار چقدر اصلی میباشد؟
آمارها نشانه می دهد که بیشتر یوزرها نرم افزار (۷۰ درصد)، درصورتی‌که لود آن بیش‌ از حد ارتفاع بکشد، نرم افزار را رها می‌نمایند (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این لینک و پیوند رجوع‌کنید.) ۱ ثانیه تأخیر در جواب می تواند باعث به کاهش ۷ درصدی در تبدیل گردد و به طور تقریبً از هر دو نرم افزار یک نرم افزار در ماه نخستین نصب، حذف نصب می شوند (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این لینک و پیوند مراجعه نمایید.)

براین اساس همت یک نرم افزار قادر است برهان توفیق یا این که باخت آن باشد، چون مستقیماً با به کار گیری‌ی وقتگیر‌بازه و رجوع مخاطب به نرم افزار (Retention) مرتبط میباشد.

مجدد سناریوی بالا را در حیث بگیرید و فرض فرمائید نرم افزار مجال بار گذاری نخستین‌ی سریعی داشت و اینک در اکنون به کارگیری از آن می‌باشید و برای پیشنهاد ناشتایی‌ روی منوی مرتبط با آن کلیک میکنید البته هیچ اتفاقی نمی‌افتد یا این که درواقع ۱۰ ثانیه ارتفاع می کشد تا نرم افزار مورد‌های مرتبط با ناشتایی و گونه های متعدد آن را به شما علامت دهد، شما به احتمال زیاد متوجه این ۱۰ ثانیه نخواهید شد زیرا پیش از آن نرم افزار را رخنه‌ کرده‌اید!

می‌قدرت اظهار کرد که کارایی یک نرم افزار تنها مرتبط با فرصت بار گذاری نخستین وجود ندارد و بایستی در کل فرآیند هجرت مخاطب سعی خیر داشته باشد.

درحالی‌که مفاد فوق صرفا یک نمونه میباشد، البته داده های عددی نشانه میدهد که ۴۰ درصد از یوزرها بعداز تجارب‌ی ناموفق با یک نرم افزار، به سراغ نرم افزار حریف می روند (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این پیوند رجوع نمایید). درواقع سعی ضعیف یک نرم افزار خیر فقط باعث به تلف کردن آن استفاده کننده می‌گردد، بلکه سبب میگردد به یوزرها رقیبتان افزوده خواهد شد. پس پر‌نور میباشد که تلاش نرم افزار تا چه اندازه عنایت دارااست.

در صورتی از گسترش‌دهندگان نرم افزار بخواهید که یکی دلایل عدم رجوع و برگشت یوزرها به یک نرم افزار را اسم ببرند، احتمالاً برهان آن را مرتبط با یکی‌از دست اندرکاران ذیل میدانند:

تجارب‌ی کاربری
تبلیغات در نرم افزار
پیاده سازی نرم افزار
در نگاه نخستین شاید هر مورد از این جواب‌ها صحیح به لحاظ طراحی اپلیکیشن در مشهد برسند ولی در حقیقت هر سه اشتباهند.

پیش از اینکه استدلال عدم رجوع یوزرها به نرم افزار را مرتبط با مواقعی مانند تجربیات کاربری، تبلیغات و یا این که پیاده سازی بدانید، اعتنا فرمائید که نرم افزار شما آغاز بایستی سعی قابل قبولی داشته باشد. چنانچه اپلیکیشنی کوشش ضعیفی داشته باشد، به مارک و یوزرها بالقوه‌ی آن جراحت می رساند؛ به این ترتیب، برهان شماره یک عدم رجوع یوزرها به یک نرم افزار، تلاش ضعیف آن میباشد.

یک کدام از مهمترین دست اندرکاران برای توفیق یک نرم افزار تلفن همراه، با صرفه‌سازی مداوم سعی آن میباشد. به این ترتیب در‌حالتی که اپلیکیشنی دارید که کاربری به آن نیاز داراست ولی فعال‌ساز‌ی آن بوسیله کاربرتان بیش تر از ۵ ثانیه مجال میبرد، به ‌احتمال‌ زیاد آن استفاده کننده را از دست خواهید بخشید زیرا می‌قدرت خاطرنشان کرد همت نرم افزار ضعیف بوده میباشد (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این لینک و پیوند رجوع کنید).

سعی یک نرم افزار به وقتی که برای نصب و فعال‌سازی آن نیاز میباشد و حجمی که روی موبایل اشغال می‌نماید و موردها بیشتر دیگری بستگی دارااست.

خواسته از تلاش نرم افزار گوشی چیست؟
گاهی برای اینکه موضوعی را متوجه گردید آغاز می بایست بدانید که آن قضیه مشمول چه چیزهایی نمیشود!

زمانی درمورد سعی یک نرم افزار حرف میکنیم، ما درباره ی شاخص‌ کارایی کلیدی (KPI) سخن نمی‌کنیم، بلکه فقط درمورد سعی کلام میکنیم. مقدار باتری‌ای که نرم افزار شما از تلفن همراه استفاده کننده نادر می‌نماید، برهه زمانی‌وقتی که برای نصب و فعال سازی آن ارتفاع میکشد و سرعت عکس العمل به تعاملات مخاطب باطن نرم افزار، به عنوان مثال مواقعی میباشد که می‌قدرت به‌تیتر کارایی یک نرم افزار در حیث گرفت.

برای مثال این نمایش را در لحاظ بگیرید: شما در حالی منزل را رخنه‌ کرده‌اید که وقت کافی برای اصلاح کردن ناشتایی نداشته‌اید؛ بدین ترتیب تصمیم میگیرید که از یک نرم افزار پیشنهاد آنلاین طعام به کارگیری فرمائید. درصورتی که مجال نصب نرم افزار و پروسه طی کردن کامل شدن توصیه طعام به‌کندی پیش برود و وقت متعددی را از شما بگیرد (یعنی وقتی بیشتر از اینکه بخواهید در منزل یا این که به طور حضوری از دکان‌ای ناشتایی تنظیم فرمایید) شما احتمالاً از توصیه دادن طعام پشیمان می شوید و تصور بدی از آن نرم افزار در ذهنیت شما باقی خواهد ماند و دیگر هیچوقت از آن به کار گیری نخواهید کرد.

این را درنظر بگیرید که تلاش یک نرم افزار صرفا به روند راه اندازی و نصب آن محصور نمیشود؛ بلکه اینکه نرم افزار در فرآیند آینده چطور عمل می‌نماید، بارگذاری آن چقدر سریع میباشد و چطور به تعاملات مخاطب درون نرم افزار جواب میدهد، جزو عملکردهای یک نرم افزار تمجید می‌گردد.

حقیقتا همت یک نرم افزار چقدر اصلی میباشد؟
آمارها نشانه می دهد که بیشتر یوزرها نرم افزار (۷۰ درصد)، درصورتی‌که لود آن بیش‌ از حد ارتفاع بکشد، نرم افزار را رها می‌نمایند (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این لینک و پیوند رجوع‌کنید.) ۱ ثانیه تأخیر در جواب می تواند باعث به کاهش ۷ درصدی در تبدیل گردد و به طور تقریبً از هر دو نرم افزار یک نرم افزار در ماه نخستین نصب، حذف نصب می شوند (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این لینک و پیوند مراجعه نمایید.)

براین اساس همت یک نرم افزار قادر است برهان توفیق یا این که باخت آن باشد، چون مستقیماً با به کار گیری‌ی وقتگیر‌بازه و رجوع مخاطب به نرم افزار (Retention) مرتبط میباشد.

مجدد سناریوی بالا را در حیث بگیرید و فرض فرمائید نرم افزار مجال بار گذاری نخستین‌ی سریعی داشت و اینک در اکنون به کارگیری از آن می‌باشید و برای پیشنهاد ناشتایی‌ روی منوی مرتبط با آن کلیک میکنید البته هیچ اتفاقی نمی‌افتد یا این که درواقع ۱۰ ثانیه ارتفاع می کشد تا نرم افزار مورد‌های مرتبط با ناشتایی و گونه های متعدد آن را به شما علامت دهد، شما به احتمال زیاد متوجه این ۱۰ ثانیه نخواهید شد زیرا پیش از آن نرم افزار را رخنه‌ کرده‌اید!

می‌قدرت اظهار کرد که کارایی یک نرم افزار تنها مرتبط با فرصت بار گذاری نخستین وجود ندارد و بایستی در کل فرآیند هجرت مخاطب سعی خیر داشته باشد.

درحالی‌که مفاد فوق صرفا یک نمونه میباشد، البته داده های عددی نشانه میدهد که ۴۰ درصد از یوزرها بعداز تجارب‌ی ناموفق با یک نرم افزار، به سراغ نرم افزار حریف می روند (برای مشاهده‌ی منبع این داده های عددی به این پیوند رجوع نمایید). درواقع سعی ضعیف یک نرم افزار خیر فقط باعث به تلف کردن آن استفاده کننده می‌گردد، بلکه سبب میگردد به یوزرها رقیبتان افزوده خواهد شد. پس پر‌نور میباشد که تلاش نرم افزار تا چه اندازه عنایت دارااست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 315
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 40
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 2065
  • بازدید کلی : 3826
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی