مواردی که هزینه ی برنامه ریزی را زیر تاثیر قرار میدهند
طراحی اپلیکیشن، متشکل از تجارب ی کاربری و رابطه کاربری، حتما پایه و محور خیر برای مراحل پیشرفت نرم افزار ها و نرم افزار های آتی است. فرض میکنیم که بخش اعظمی از کاربران و طراحان نرمافزار عشق مند به پی بردن هزینه طراحی بالقوه نرم افزار و اینکه چه شیوه ها و خدماتی شالوده و اساس این قیمت گذاری را تعیین می کند. روی هم رفته، کاهش هزینه طراحی برنامه به لحاظ نمیرسد که تصمیم صدق باشد زیرا طراحی نرمافزار محور و شالوده تک تک سیستم دیجیتال را تشکیل داد می کند.
محتوا مخفی
1 هزینه ی طراحی برنامه: چرا تجارت ها به این طراحی اپلیکیشن در مشهد خدمت نیاز دارا هستند
2 آیا خودمان خواهیم توانست یک نرمافزار تلفن همراه طراحی کنیم؟
3 روند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی نرم افزار
4 تفحص درباره ی اپ های تجاری و مولفه های فنی
5 طراحی تجارب ی کاربری
5.1 طرح ها یا Sketches
5.1.1 کادر ورک های تجربه کاربری UX wireframes
5.2 فریم ورک های تجربیات کاربری با عناصر رابط کاربری اصلی
5.3 طرح بصری
5.4 برندینگ
5.5 تصویر و برنامه کودک
6 طراحی برنامه چقدر هزینه بر است؟
هزینه ی طراحی نرمافزار: چرا کسب و کار ها بهاین خدمت نیاز دارند
برای هجران از استفاده ی نادر و محدود از برنامه، پرداختن به برنامه ریزی دقیقا در روند اولیه فرایند پیشرفت اپلیکیشن بسیار مهم میباشد. هزینه ایجاد کرد یک اپ چقدر هست و آیا گسترش ی اپ مانند طراحی آن میباشد؟ این سوال رایج میان صاحبان مشاغل میباشد که ایده توسعه نرمافزار را دنبال می کنند. شعور این واقعیت که طرح ریزی و توسعه نرم افزار ها دو خدمت مجزا هستند بسیار مهم هست.
گسترش ی اپ آخرین مرحله ساخت و ساز برنامه میباشد و جاری ساختن و پیاده سازی فنی ویژگی هایی میباشد که می بایست به یک نرمافزار اضافه گردد. با این حالا، اکثری از فرایند های دیگر قبل از مرحله گسترش ایفا میشود که یکی آن ها طراحی برنامه است.
طراحی برنامه محور مهم حل گزینه میباشد. ایده اصلی پشت یک نرمافزار حل یک ایراد میباشد که کاربران با ان روبرو می باشند. خطا اصلی که شما میتوانید ایفا دهید این میباشد که تلاش کنید چاره یک رقیب را فارغ از استیناف نیاز ها و خطاها مخاطبان غرض خود کپی نمایید. روند طراحی یک اپلیکیشن کاربردی موبایل بسیار پیچیده میباشد.
آیا خودمان می توانیم یک نرم افزار موبایل طراحی کنیم؟
هزینه طراحی یک برنامه بوسیله خود فرد چقدر خواهد بود؟ این سوال یک کدام از سوال های محبوبی در بین کسانی است که راجعبه طراحی نرم افزار بازرسی می کنند. در حالی که جاری ساختن همگی کارها توسط خودتان قابلیت پذیر است، باید اصول و مبانی UX موبایل را شعور کرده و دانش عمیقی دربارهی ابزارهای طراحی نرم افزار موبایل داشته باشید و جمعاًَ بدانید که به چه شکل یک نرم افزار را طراحی کنید. فقط یک طراح و متخصص UX/UI زبده کلیه مفاد داخلی و خارجی فرآیند طراحی اپ، استانداردهای طراحی، دستور کار های پیگیری و نکاتی را که بهترین نرمافزار را برای کنجی از بازار و همچنین برای محصولی خاص ساختوساز میکند، می داند.
روند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی اپلیکیشن
هزینه طراحی یک نرم افزار چقدر میباشد؟ تخمین هزینه برای طراحی یک برنامه فارغ از درک کردن همگی جنبه های تشکیل دهنده این نحوه غیرممکن است. فرایند طراحی یک اپ بسیار پیچیده می باشد و ممکن هست خدمات ذیل را شامل گردد: رسیدگی و گسترش، تجربه کاربری گوشی UX، رابط کاربری UI –رابطه کاربری که به نصیب تصویری طراحی و برند اشاره دارد. پی بردن مراحل های تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی برنامه به افراد امداد میکند تا درک روشنی از چگونگی قیمت گذاری بر روی نرمافزار داشته باشند.
مطالعه در باب اپلیکیشن های تجاری و مولفه های فنی
این مرحله اول به ایجاد کرد یک نرم افزار خوب برای ارائه راه حل های بعدی امداد می کند. زمان زیادی معمولا به پژوهش اختصاص مییابد که مخاطبان هدف، رقابت و فرآیند های مهم بازار را شناسایی کند. بدون تفحص دقیق و ادراک هر یک از جنبه ها، فهمیدن چگونگی طراحی برنامه های محبوب و کاربردی دشوار خواهد بود. در حین این مرحله که به آن مرحله اکتشاف نیز گفته می شود، طراح اپ و تحلیلگر بیزنس، گوشه ی خاصی در بازار را مورد مطالعه قرار میدهند و به آنها قابلیت را میدهند تا ایده های اپلیکیشن را از زوایایی متعدد تحقیق کنند. شناخت شرایط بازار یاری می کند تا نقاط قوت و ضعف اصلی اپلیکیشن های رقیب و چگونگی کاهش این چالش ها در روند طراحی نرم افزار در آجل کاهش یابد. سپس، با تجزیه و بازرسی آخرین روند طراحی رابط اپلیکیشن تلفن همراه، آن ها میتوانند بهترین طریق را گزینش کنند تا به آن ها در توسعه و گسترش تصمیم گیری در زمینهی طرز طراحی یک برنامه کمک کند. بعد از اجرا تحقیقات، تیم طراحی آنگاه نقشه ی خیالی پروژه و بقیه مال را با قابلیت های دقیق در دسترس تنظیم می کنند. همه این مفاد در طراحی یک نرم افزار کاربردی گوشی در بعدی مورد به کار گیری ی بیشتر قرار می گیرند. هزینه های مربوط به این مرحله از مرحله کشف نرمافزار اول در هر پروژه به ترتیب ذیل میباشد:
عدم وضوح نرمافزار
ساعت های ما یحتاج برای توده و به حساب آوردن نیاز های تجاری
برنامه ریزی انطباق با اجرای فنی
تعداد ویژگی هایی که می بایست در طراحی به آنان اعتنا گردد
تعداد پلتفرم های ذیل پوشش
ساعت های صرف جلسات دسته با تحلیلگران تجارت، طراح نرم افزار و طراحی UX/UI
طراحی تجربیات ی کاربری
نمونه سازی اولیه یا طراحی UX تلفن همراه یکی سرویس های اساسی در فرایند برنامه ریزی هست. بسته به عدم وضوح پروژه، این ممکن میباشد مشتمل بر یک طرح اولیه سیستم یا ایجاد کرد فریم ورک های UX بطور بدون واسطه باشد. این قضیه بر مجموع تخمین هزینه نمونه اولیه تاثیر می گذارد. جزئیات بیشتر دربارهی آنچه قادر است در طراحی تجربه استفاده کننده در داخل یک اپ دخیل باشد:
طرح ها یا Sketches
درحالتی که پروژه واقعا غامض باشد، ویژگی های زیادی را شامل میشود و پیمایش دشواری را نیز به همراه دارد.مضمون کلی یک نرم افزار با فرمت بدونپول ارائه داده می گردد که قادر است بصورت دستی یا با استفاده از ابزار طراحی تلفن همراه مانند Sketch, Figma, UXPIN و غیره صورت بپذیرد که اکثرا طرح های اولیه ای ساخت و ساز می گردند تا فقط نمونه اساسی و همچنین غامض ترین مکانیسم ها را به نمایش بگذارند.
فریم ورک های تجربه کاربری UX wireframes
بر خلاصه طرح های اسکچ، کادر ورک های تجربه کاربری فقط با یاری ابزار های اختصاصی طراحی تلفن همراه ساخته میگردند. در زمان این مرحله، طراحان ساختار یک نرمافزار بعدی را با تمرکز بر قابلیت و امکان به کارگیری و جریان آن بیان می کنند.
فریم ورک های تجارب کاربری با موادتشکیل دهنده رابط کاربری اساسی
فیگما – Figma – به همپا سایر ابزارهای طراحی پیشرفته میتوانند به به کارگیری از یک ساختار طراحی با جزییات بیشتر، اضافه کردن فونت های خاص، کلید ها وسبک های در اختیار گرفتن و سایر مولفه های UI مهم و مستقر حتی در مرحله طراحی UX امداد کنند.
طرح بصری
طراحی بصری به معنای کلیه چیز در خصوص با کاربران میباشد و یک کدام از بهترین روش ها برای انتقال ایده در پشت یک متاع و خدمت و حل ایرادات از طریق چاره های بصری میباشد. مدل های UI بر پایه ی فریم ورک های UX تشکیل داد میشوند و طراحی یک پارچه شده از یک برنامه را به گونه ای تجسم می کنند که در میان سایر اپ ها قرار گرفته و یک طراحی اپ منحصر بفرد ساخت کند.
برندینگ
برندینگ یکی از از سایر از فرآیند مهم طراحی رابط برنامه گوشی هست زیرا شامل لوگو، فونت و تصاویر با نام تجاری میباشد. برندسازی با ساخت رابطه با خوی کاربران آغاز می گردند و بعد از آن به سمت طراحی لوگو جنبش می کند.
تصویر و برنامه خردسالان
تصویرگری و تصویرسازی که معمولا با Adobe Illustrator CC تشکیل داد می شود به برقراری ارتباط ایده ویژگی های اپلیکیشن با مضمون کلی نرم افزار یاری می کند. تصویر ها می توانند از سبک های مختلفی منتفع باشند، ولی همیشه باید با مضمون کلی طراحی یک برنامه هماهنگ باشند. زمان ما یحتاج برای تشکیل داد یک تصویر بسته به عدم وضوح، مضمون سبک، ویژگی برای پوشش و غیره متفاوت هست. طراحی کارتن ها حتی سخت تر از تصویرسازی میباشد. این تصویر یا اشیا پویا و متحرک معمولا در Adobe After Effects ساخت میگردند.
مواردی که هزینه ی برنامه ریزی را زیر تاثیر قرار میدهند
طراحی اپلیکیشن، متشکل از تجارب ی کاربری و رابطه کاربری، حتما پایه و محور خیر برای مراحل پیشرفت نرم افزار ها و نرم افزار های آتی است. فرض میکنیم که بخش اعظمی از کاربران و طراحان نرمافزار عشق مند به پی بردن هزینه طراحی بالقوه نرم افزار و اینکه چه شیوه ها و خدماتی شالوده و اساس این قیمت گذاری را تعیین می کند. روی هم رفته، کاهش هزینه طراحی برنامه به لحاظ نمیرسد که تصمیم صدق باشد زیرا طراحی نرمافزار محور و شالوده تک تک سیستم دیجیتال را تشکیل داد می کند.
محتوا مخفی
1 هزینه ی طراحی برنامه: چرا تجارت ها به این طراحی اپلیکیشن در مشهد خدمت نیاز دارا هستند
2 آیا خودمان خواهیم توانست یک نرمافزار تلفن همراه طراحی کنیم؟
3 روند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی نرم افزار
4 تفحص درباره ی اپ های تجاری و مولفه های فنی
5 طراحی تجارب ی کاربری
5.1 طرح ها یا Sketches
5.1.1 کادر ورک های تجربه کاربری UX wireframes
5.2 فریم ورک های تجربیات کاربری با عناصر رابط کاربری اصلی
5.3 طرح بصری
5.4 برندینگ
5.5 تصویر و برنامه کودک
6 طراحی برنامه چقدر هزینه بر است؟
هزینه ی طراحی نرمافزار: چرا کسب و کار ها بهاین خدمت نیاز دارند
برای هجران از استفاده ی نادر و محدود از برنامه، پرداختن به برنامه ریزی دقیقا در روند اولیه فرایند پیشرفت اپلیکیشن بسیار مهم میباشد. هزینه ایجاد کرد یک اپ چقدر هست و آیا گسترش ی اپ مانند طراحی آن میباشد؟ این سوال رایج میان صاحبان مشاغل میباشد که ایده توسعه نرمافزار را دنبال می کنند. شعور این واقعیت که طرح ریزی و توسعه نرم افزار ها دو خدمت مجزا هستند بسیار مهم هست.
گسترش ی اپ آخرین مرحله ساخت و ساز برنامه میباشد و جاری ساختن و پیاده سازی فنی ویژگی هایی میباشد که می بایست به یک نرمافزار اضافه گردد. با این حالا، اکثری از فرایند های دیگر قبل از مرحله گسترش ایفا میشود که یکی آن ها طراحی برنامه است.
طراحی برنامه محور مهم حل گزینه میباشد. ایده اصلی پشت یک نرمافزار حل یک ایراد میباشد که کاربران با ان روبرو می باشند. خطا اصلی که شما میتوانید ایفا دهید این میباشد که تلاش کنید چاره یک رقیب را فارغ از استیناف نیاز ها و خطاها مخاطبان غرض خود کپی نمایید. روند طراحی یک اپلیکیشن کاربردی موبایل بسیار پیچیده میباشد.
آیا خودمان می توانیم یک نرم افزار موبایل طراحی کنیم؟
هزینه طراحی یک برنامه بوسیله خود فرد چقدر خواهد بود؟ این سوال یک کدام از سوال های محبوبی در بین کسانی است که راجعبه طراحی نرم افزار بازرسی می کنند. در حالی که جاری ساختن همگی کارها توسط خودتان قابلیت پذیر است، باید اصول و مبانی UX موبایل را شعور کرده و دانش عمیقی دربارهی ابزارهای طراحی نرم افزار موبایل داشته باشید و جمعاًَ بدانید که به چه شکل یک نرم افزار را طراحی کنید. فقط یک طراح و متخصص UX/UI زبده کلیه مفاد داخلی و خارجی فرآیند طراحی اپ، استانداردهای طراحی، دستور کار های پیگیری و نکاتی را که بهترین نرمافزار را برای کنجی از بازار و همچنین برای محصولی خاص ساختوساز میکند، می داند.
روند ها و خدمات تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی اپلیکیشن
هزینه طراحی یک نرم افزار چقدر میباشد؟ تخمین هزینه برای طراحی یک برنامه فارغ از درک کردن همگی جنبه های تشکیل دهنده این نحوه غیرممکن است. فرایند طراحی یک اپ بسیار پیچیده می باشد و ممکن هست خدمات ذیل را شامل گردد: رسیدگی و گسترش، تجربه کاربری گوشی UX، رابط کاربری UI –رابطه کاربری که به نصیب تصویری طراحی و برند اشاره دارد. پی بردن مراحل های تاثیرگذار بر هزینه ی طراحی برنامه به افراد امداد میکند تا درک روشنی از چگونگی قیمت گذاری بر روی نرمافزار داشته باشند.
مطالعه در باب اپلیکیشن های تجاری و مولفه های فنی
این مرحله اول به ایجاد کرد یک نرم افزار خوب برای ارائه راه حل های بعدی امداد می کند. زمان زیادی معمولا به پژوهش اختصاص مییابد که مخاطبان هدف، رقابت و فرآیند های مهم بازار را شناسایی کند. بدون تفحص دقیق و ادراک هر یک از جنبه ها، فهمیدن چگونگی طراحی برنامه های محبوب و کاربردی دشوار خواهد بود. در حین این مرحله که به آن مرحله اکتشاف نیز گفته می شود، طراح اپ و تحلیلگر بیزنس، گوشه ی خاصی در بازار را مورد مطالعه قرار میدهند و به آنها قابلیت را میدهند تا ایده های اپلیکیشن را از زوایایی متعدد تحقیق کنند. شناخت شرایط بازار یاری می کند تا نقاط قوت و ضعف اصلی اپلیکیشن های رقیب و چگونگی کاهش این چالش ها در روند طراحی نرم افزار در آجل کاهش یابد. سپس، با تجزیه و بازرسی آخرین روند طراحی رابط اپلیکیشن تلفن همراه، آن ها میتوانند بهترین طریق را گزینش کنند تا به آن ها در توسعه و گسترش تصمیم گیری در زمینهی طرز طراحی یک برنامه کمک کند. بعد از اجرا تحقیقات، تیم طراحی آنگاه نقشه ی خیالی پروژه و بقیه مال را با قابلیت های دقیق در دسترس تنظیم می کنند. همه این مفاد در طراحی یک نرم افزار کاربردی گوشی در بعدی مورد به کار گیری ی بیشتر قرار می گیرند. هزینه های مربوط به این مرحله از مرحله کشف نرمافزار اول در هر پروژه به ترتیب ذیل میباشد:
عدم وضوح نرمافزار
ساعت های ما یحتاج برای توده و به حساب آوردن نیاز های تجاری
برنامه ریزی انطباق با اجرای فنی
تعداد ویژگی هایی که می بایست در طراحی به آنان اعتنا گردد
تعداد پلتفرم های ذیل پوشش
ساعت های صرف جلسات دسته با تحلیلگران تجارت، طراح نرم افزار و طراحی UX/UI
طراحی تجربیات ی کاربری
نمونه سازی اولیه یا طراحی UX تلفن همراه یکی سرویس های اساسی در فرایند برنامه ریزی هست. بسته به عدم وضوح پروژه، این ممکن میباشد مشتمل بر یک طرح اولیه سیستم یا ایجاد کرد فریم ورک های UX بطور بدون واسطه باشد. این قضیه بر مجموع تخمین هزینه نمونه اولیه تاثیر می گذارد. جزئیات بیشتر دربارهی آنچه قادر است در طراحی تجربه استفاده کننده در داخل یک اپ دخیل باشد:
طرح ها یا Sketches
درحالتی که پروژه واقعا غامض باشد، ویژگی های زیادی را شامل میشود و پیمایش دشواری را نیز به همراه دارد.مضمون کلی یک نرم افزار با فرمت بدونپول ارائه داده می گردد که قادر است بصورت دستی یا با استفاده از ابزار طراحی تلفن همراه مانند Sketch, Figma, UXPIN و غیره صورت بپذیرد که اکثرا طرح های اولیه ای ساخت و ساز می گردند تا فقط نمونه اساسی و همچنین غامض ترین مکانیسم ها را به نمایش بگذارند.
فریم ورک های تجربه کاربری UX wireframes
بر خلاصه طرح های اسکچ، کادر ورک های تجربه کاربری فقط با یاری ابزار های اختصاصی طراحی تلفن همراه ساخته میگردند. در زمان این مرحله، طراحان ساختار یک نرمافزار بعدی را با تمرکز بر قابلیت و امکان به کارگیری و جریان آن بیان می کنند.
فریم ورک های تجارب کاربری با موادتشکیل دهنده رابط کاربری اساسی
فیگما – Figma – به همپا سایر ابزارهای طراحی پیشرفته میتوانند به به کارگیری از یک ساختار طراحی با جزییات بیشتر، اضافه کردن فونت های خاص، کلید ها وسبک های در اختیار گرفتن و سایر مولفه های UI مهم و مستقر حتی در مرحله طراحی UX امداد کنند.
طرح بصری
طراحی بصری به معنای کلیه چیز در خصوص با کاربران میباشد و یک کدام از بهترین روش ها برای انتقال ایده در پشت یک متاع و خدمت و حل ایرادات از طریق چاره های بصری میباشد. مدل های UI بر پایه ی فریم ورک های UX تشکیل داد میشوند و طراحی یک پارچه شده از یک برنامه را به گونه ای تجسم می کنند که در میان سایر اپ ها قرار گرفته و یک طراحی اپ منحصر بفرد ساخت کند.
برندینگ
برندینگ یکی از از سایر از فرآیند مهم طراحی رابط برنامه گوشی هست زیرا شامل لوگو، فونت و تصاویر با نام تجاری میباشد. برندسازی با ساخت رابطه با خوی کاربران آغاز می گردند و بعد از آن به سمت طراحی لوگو جنبش می کند.
تصویر و برنامه خردسالان
تصویرگری و تصویرسازی که معمولا با Adobe Illustrator CC تشکیل داد می شود به برقراری ارتباط ایده ویژگی های اپلیکیشن با مضمون کلی نرم افزار یاری می کند. تصویر ها می توانند از سبک های مختلفی منتفع باشند، ولی همیشه باید با مضمون کلی طراحی یک برنامه هماهنگ باشند. زمان ما یحتاج برای تشکیل داد یک تصویر بسته به عدم وضوح، مضمون سبک، ویژگی برای پوشش و غیره متفاوت هست. طراحی کارتن ها حتی سخت تر از تصویرسازی میباشد. این تصویر یا اشیا پویا و متحرک معمولا در Adobe After Effects ساخت میگردند.