loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

بازدید : 12
چهارشنبه 3 اسفند 1401 زمان : 11:09

react و vue دو چارچوب نرم افزاری فرانت اند جاوا اسکریپت می‌باشند که در دنیای توسعه دهندگان محبوبیت زیادی دارا‌هستند. از بین این دو، react برای سه سال متوالی توانسته جایگاه اولیه را به خود اختصاص دهد. هر دوی این ابزارها رویکردهای خیر و خوبی را برای ساخت نرم افزار های وب در اختیار توسعه دهندگان میگذارند. با این حالا، هرکدام از این دو در به کار گیری های متفاوت عملکرد متفاوتی دارند و با تمرکز به نوع کسب و کار، بهره متفاوتی به‌دنبال دارا هستند. پیرو میخواهیم به تفاوت react و vue و ویژگی های هر کدام بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تفاوت react و vue
از آنجایی که react شهرت فراوانی دارد، به احتمال زیاد نام آن را شنیده اید. این چارچوب یا قاب ورک، با اوراق HTML از طریق مدل شی گرای گواهی یا دام DOM تعامل تشکیل داد می نماید و از سبک اپلیکیشن نویسی نماد گذار تقلید می کند. شیوه اجزا محور به شما در هنگام تشکیل داد برنامه های پیچیده، سرعت و انعطاف پذیری بیشتری می دهد.تفاوت react و vue از همینجا آغاز می شود.

Vue.js یکی‌از از سایر از چارچوب های منبع باز پرطرفدار برای ایجاد کرد رابط کاربری های پیچیده می‌باشد که در برخی از مورد ها، نسبت به Angular و React بیشتر بهبود یافته می‌باشد. vue به عنوان یک چارچوب در فعلا توسعه و گسترش شناخته شده و این بدان مضمون‌ است که شما می‌توانید پروژه های فعلی خود را با پیش گویی مختصات به طور یک به یک منتقل نمایید. بسته به نیاز شما، مقیاس vue از یک کتابخانه کم حجم تا یک قاب ورک بی نقص متغیر میباشد.

مانند react، این چارچوب نیز از اجزا، اتصال داده دو طرفه و DOM مجازی به کار گیری می کند. در دو سال قبلی، vue توانست شهرت نه میان گسترش دهندگان استحصال کند.

درصورتی که مایل هستید به طور کامل با react آشنا شوید، قطعا نوشته‌ی علمی react js چیست؟ برای شما موءثر خواهد بود.

محبوبیت و هواخواهی
محبوبیت یک کتابخانه بر تعداد توسعه و گسترش دهندگان و کیفیت کتابخانه های دیگر اثرگذار است. react از حیث محبوبیت موفق هست؛ به این دلیل‌که جامعه کاربر بزرگی دارااست و این به معنای آموزش ها، فرصت های آنلاین، مقالات و پرسش و پاسخ های بیشتر می‌باشد.

جامعه بلندمرتبه به معنای اکوسیستم گرانقدر تر از کتابخانه ها، پکیج ها، ابزارها و افزونه ها و همچنین دفاع است. ضمن این، این کتابخانه به وسیله چهره بوک ساخت شده و این مجموعه نیز تامین بلند دوران آن را تضمین کرده است.

متاسفانه جامعه کاربر react مقداری دور از هم تر از vue میباشد و به همین خاطر برای یافتن پاسخ سوالات احتمالی، بایستی بیشتر در اینترنت جستجو نمایید. Vue سهم کمتری از بازار را به خود اختصاص داده میباشد، با این اینک جامعه مخاطبین آن در فعلا توسعه است و جای تعجب ندارد که منابع جانور برای آن کمتر میباشد.

این نوشته ی علمی رو قطعا ملاحظه کنید:
طراحی پورتال حرفه ای بهترین راه‌حل برای رئیس شرکت ها والا
مستندات
دربیان تفاوت react و vue ، مستندات جانور برای react در مقایسه با vue کمتر می باشد. react دارای مفاهیم غامض ای می‌باشد که به نه تعریف نشده و همچنین دسترسی پذیری و طراحی ساختار آن به نه انجام نشده می‌باشد.

Vue دارای مستندات شگفت انگیزی می باشد و ارجاع APIهای آن مثلا بهترین ها میباشد که به نه و با شفافیت درج شده و هر آنچه که برای ساخت برنامه با آن نیاز دارید بدانید، در دسترس قرار دارد. در vue مشابه react مستندات در یک‌سری لهجه متعدد ترجمه شده که انگلیسی هم مسلما جزو آن ها هست.

درین قسمت می توان اذعان کرد که vue سعی بهتری دارااست و بسیاری از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید در مستندات به وضوح پاسخ داده شد‌ه‌است.

قالب گذاری
یک تفاوت react و vue که بسیار کلیدی می‌باشد، تمپلیت آن‌ها است. react از JSX استفاده می کند که در آن هم HTML و هم CSS به به لهجه JavaScript و مخلوط XML تعبیه شده می‌باشد. این فرمان اجازه می‌دهد تا بتوانید اجزای مستقلی از رابط کاربری گرافیکی اخلاق کنید که حاوی کل دستور کار های رندرینگ باشد.

ترکیب علامت گذاری سبب ساز میگردد تا فهم چگونگی کارایی یک مولفه خاص وارفته تر باشد. JSX قابلیت تطبیق پذیری یک زبان نرم افزار نویسی کامل را با متغیرها، کنترل های جریان فعلا در دست شما میگذارد. حفاظت از ویژگی های دور و اطراف گسترش یکدست مانند پر کردن اتوماتیک، پژوهش اشتباهات تایپ و یافتن اشتباهات از قابلیت های آن می‌باشد.

راه vue با اجزای تک فایلی و بلوک های تمپلیت HTML، سبک ها و JS، سنتی تر می‌باشد. هر HTML معتبر قادر است به عنوان یک قالب vue در حیث گرفته شود. همچنین می توان کارایی JS را نیز اضافه کرد. قالب ها این امکان را می‌دهند تا پروژه خود را به vue منتقل نمایید.

در پایان بایستی بیان کرد که تعیین میان JSX و تمپلیت ها بستگی به نظر و ترجیحات شخصی شما دارد. JSX قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر به نظر می‌رسد و در عین اینک، در تمپلیت ها تفکیک دغدغه ها (separation of concerns) واضح تر است و از وارد کردن بیشتراز حد ادله هجران می کند.

رئیس state
state مشتمل بر داده هایی میباشد که میان تمام اجزای رابط کاربری مشترک میباشد. همچنان که سیستم شما بزرگ تر می گردد، مدیریت داده ها نیز مشقت بار تر می گردد. State Management برای برنامه های react ضروری هست.چارچوب هایی مانند Redux وجود دارا هستند که برای stateهای گرانقدر به کمکتان می آیند.

در vue نیازی به state نیست به این دلیل که میتوانید داده ها را با استعمال از داده های جان دار اصلاح نمایید.

اکوسیستم
یک تفاوت react و vue که تفاوت خیلی بزرگی محسوب می شود، این است که vue یک چارچوب جداگانه هست و react بایستی یار با کتابخانه های دیگر گزینه استفاده قرار بگیرد. در واقع react وابسته به راه‌حل های خارجی مانند Fluxو Redux برای مسیریابی و رئیس state میباشد. در فایده اکوسیستم react دور از هم تر می‌باشد.

این مقاله رو مسلما ببینید:
راهنمای نصب لهجه پایتون در ویندوز 7/8/8.1/10/11
Vue دارای کتابخانه های کمتری میباشد. با این فعلا، آن قسمتی از کارایی که نیازمند به کار گیری از کتابخانه react میباشد در vue نیز وجود دارااست. نیازی هم به state محلی نیست به این دلیل که اصلاح داده ها از طریق داده های موجود ممکن هست. در اپ های تبارک تر نیز نیاز به کتابخانه خارجی مانند Redux دارید. برای مسیریابی، تیم آفریننده vue از چارچوب های مرکزی همچون vuex و vue-router هواخواهی می کند.

عملکرد
بر اساس مبحث آجل در تفاوت react و vue ، دو ترازو وجود داراست که سرعت یک برنامه را معین می کند؛ مجال فعال‌سازی و کوشش مجال ایفا. هر دو کتابخانه سرعت نسبتاً نزدیکی دارا هستند. برای عملکرد مجال اجرا نیز می اقتدار با به کار گیری از بنچمارک ها، مجال بالا وارد شدن، تخصیص حافظه و طول عملیات برای قاب ورک ها و کتابخانه های پرطرفدار جاوا اسکریپت را پیدا کرد.

می اقتدار گفت که هر دو کتابخانه همت فوق العاده ای دارا‌هستند. تخصیص خیال و خاطر و فرصت بالا آمدن در vue یه خرده خوب میباشد و react سرعت بیشتری در حین ایفا دارد. اما که قضاوت کارایی کتابخانه ها صرفا مبتنی بر بنچمارک ها فعالیت صحت نیست؛ چرا‌که سرعت بستگی به عواملی همچون سایز نرم افزار و بهینه سازی های شما نیز داراست.

مقیاس پذیری
در چارچوب های فرانت اند، مقیاس پذیری در دو مدل وجود دارااست. یک کدام از توسعه و گسترش دادن یک برنامه تک شیت ای یا SPA و دیگری افزودن صفحه های بیشتر یا MPA هست. این تفاوت react و vue یکی از سایر از مواردیست که گزینه اعتنا قرار گرفته می‌باشد.

React از حجم یه خرده برخوردار است تا در نرم افزار هایی با تعداد صفحات زیاد گزینه استفاده قرار بگیرد. همانند فیسبوک که در اکثر صفحاتش از آن استفاده می کند.

برای شروع پروژه، نیاز به پکیج ها و راه حل های مسیریابی مانند Redux دارید. میتوانید از ابزار create-react-app برای ساخت پروژه به کار گیری کنید.

Vue مورد ای عالی برای تشکیل داد برنامه های تعاملی و یکسری کاغذ ای میباشد. این امکان وجود دارد که کتابخانه مرکزی را وارد فرمائید و Vue را در صفحات مو جود قرار دهید. حتی برای ویژگی های ساده تر نیز نیازی به استعمال از اجزا نیست.

رندرینگ
همچنان که گوگل می‌تواند به نه محتوای جاوا اسکریپت را گزینه استیناف قرار دهد، رندرینگ سمت سرور ارزش سابق خود را درخصوص seo موتورهای جستجو از دست داده می باشد. ولی که دیگر موتورهای جستجو نمی توانند جاوا اسکریپت را ایندکس کنند.

این نوشته ی علمی رو مسلما ملاحظه کنید:
هزینه طراحی وب سایت حرفه ای در سال 1401
رندرینگ سمت سرور همچنین برای تولید تجارب کاربری خوب میباشد. چرا که این امکان را می‌دهد تا تخت گاز یک قالب تعامل پذیر را بالا بیاورید و بعدتر به آن محتوا اضافه کنید. بدون این ویژگی، زمانی که کاربران از وب سایت به کارگیری می کنند، بایستی تا فرصت بالا آمدن محتوا به یک کاغذ سفید خیره بمانند!

درین مورد، Vue با قابلیت و امکان SSR که در خود تعبیه کرده، گزینش بهتری به شمار می رود.

گوشی
React Native شاه پیشرفت نرم افزاری در بین پلتفرمی میباشد! تفاوت react و vue در آخرین مورد همین گزینه میباشد.

هر تعدادی که vue در یک قدم عقب تر قراردارد، البته همچنان چاره های خیر و خوبی برای توسعه برنامه های گوشی ارائه می‌دهد. NativeScript و Vue Native قاب ورک هایی میباشند که هر کدام مزایای خودشان را دارا‌هستند. همچنین پلتفرم Weex نیز جان دار هست که بوسیله شرکت Alibaba ساخته شده است. ساختار اجزا شالوده این پلتفرم اجازه می دهد تا کد نویسی شما بر روی وب، iOS و اندروید رندر خواهد شد.

هر دو این کتابخانه ها گزینش هایی بهتر برای طراحی نرم افزار تحت وب به شمار می‌روند. React با داشتن یک جامعه مخاطب تعالی سردمدار میباشد. این اکو سیستم بلندمرتبه به این مضمون‌ می باشد که می توانید برای نسبتاً هر مشکلی که در حین پروژه برایتان پیش آمد، پاسخی پیدا فرمائید.

Vue نیز ستاره ای در فعلا رویش در مسئله پیشرفت فرانت اند است که یادگیری آن آسان و فعالیت با آن لذت بخش هست. سندسازی آن بهترین میباشد و کارایی آن نیز حتی از React بهتر می‌باشد. با تمامی این ها، گزینش یک مورد بستگی به لحاظ پیشرفت دهنده دارد.

در نوشته‌علمی ایجاد کرد وب اپلیکیشن و شیوه طراحی آن به یاروهمدم فرآیند بهتر با آیتم ساخت وب سایت اپلیکیشن آشنا خواهید شد.

سوال ها متداول
آیا react عالی از vue میباشد؟
در مورد تفاوت react و vue بایستی خاطرنشان کرد هرکدام از این دو دارای ویژگی های خودشان هستند و هر کدام در برخی مفاد خوب از یکدیگر محسوب می گردند. هر یکسری که محبوبیت react بیشتر است، ولی vue در بعضی مورد ها عالی فعالیت می کند.

اصلی ترین تفاوت react و vue چیست؟
شاید بتوان ذکر کرد که اصلی ترین تفاوت react و vue این میباشد که در Vue به طور پیشفرض از قالب HTML استفاده می گردد و گزینه ای هم برای JSX، وجود دارااست در حالی که در React فقط JSX وجود داراست.

React استفاده کننده بیشتری دارااست یا vue؟
vue جامعه کاربر کمتری دارااست و تعداد اشخاصی که بر react مسلط هستند بیشتر می‌باشد.

react و vue دو چارچوب نرم افزاری فرانت اند جاوا اسکریپت می‌باشند که در دنیای توسعه دهندگان محبوبیت زیادی دارا‌هستند. از بین این دو، react برای سه سال متوالی توانسته جایگاه اولیه را به خود اختصاص دهد. هر دوی این ابزارها رویکردهای خیر و خوبی را برای ساخت نرم افزار های وب در اختیار توسعه دهندگان میگذارند. با این حالا، هرکدام از این دو در به کار گیری های متفاوت عملکرد متفاوتی دارند و با تمرکز به نوع کسب و کار، بهره متفاوتی به‌دنبال دارا هستند. پیرو میخواهیم به تفاوت react و vue و ویژگی های هر کدام بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تفاوت react و vue
از آنجایی که react شهرت فراوانی دارد، به احتمال زیاد نام آن را شنیده اید. این چارچوب یا قاب ورک، با اوراق HTML از طریق مدل شی گرای گواهی یا دام DOM تعامل تشکیل داد می نماید و از سبک اپلیکیشن نویسی نماد گذار تقلید می کند. شیوه اجزا محور به شما در هنگام تشکیل داد برنامه های پیچیده، سرعت و انعطاف پذیری بیشتری می دهد.تفاوت react و vue از همینجا آغاز می شود.

Vue.js یکی‌از از سایر از چارچوب های منبع باز پرطرفدار برای ایجاد کرد رابط کاربری های پیچیده می‌باشد که در برخی از مورد ها، نسبت به Angular و React بیشتر بهبود یافته می‌باشد. vue به عنوان یک چارچوب در فعلا توسعه و گسترش شناخته شده و این بدان مضمون‌ است که شما می‌توانید پروژه های فعلی خود را با پیش گویی مختصات به طور یک به یک منتقل نمایید. بسته به نیاز شما، مقیاس vue از یک کتابخانه کم حجم تا یک قاب ورک بی نقص متغیر میباشد.

مانند react، این چارچوب نیز از اجزا، اتصال داده دو طرفه و DOM مجازی به کار گیری می کند. در دو سال قبلی، vue توانست شهرت نه میان گسترش دهندگان استحصال کند.

درصورتی که مایل هستید به طور کامل با react آشنا شوید، قطعا نوشته‌ی علمی react js چیست؟ برای شما موءثر خواهد بود.

محبوبیت و هواخواهی
محبوبیت یک کتابخانه بر تعداد توسعه و گسترش دهندگان و کیفیت کتابخانه های دیگر اثرگذار است. react از حیث محبوبیت موفق هست؛ به این دلیل‌که جامعه کاربر بزرگی دارااست و این به معنای آموزش ها، فرصت های آنلاین، مقالات و پرسش و پاسخ های بیشتر می‌باشد.

جامعه بلندمرتبه به معنای اکوسیستم گرانقدر تر از کتابخانه ها، پکیج ها، ابزارها و افزونه ها و همچنین دفاع است. ضمن این، این کتابخانه به وسیله چهره بوک ساخت شده و این مجموعه نیز تامین بلند دوران آن را تضمین کرده است.

متاسفانه جامعه کاربر react مقداری دور از هم تر از vue میباشد و به همین خاطر برای یافتن پاسخ سوالات احتمالی، بایستی بیشتر در اینترنت جستجو نمایید. Vue سهم کمتری از بازار را به خود اختصاص داده میباشد، با این اینک جامعه مخاطبین آن در فعلا توسعه است و جای تعجب ندارد که منابع جانور برای آن کمتر میباشد.

این نوشته ی علمی رو قطعا ملاحظه کنید:
طراحی پورتال حرفه ای بهترین راه‌حل برای رئیس شرکت ها والا
مستندات
دربیان تفاوت react و vue ، مستندات جانور برای react در مقایسه با vue کمتر می باشد. react دارای مفاهیم غامض ای می‌باشد که به نه تعریف نشده و همچنین دسترسی پذیری و طراحی ساختار آن به نه انجام نشده می‌باشد.

Vue دارای مستندات شگفت انگیزی می باشد و ارجاع APIهای آن مثلا بهترین ها میباشد که به نه و با شفافیت درج شده و هر آنچه که برای ساخت برنامه با آن نیاز دارید بدانید، در دسترس قرار دارد. در vue مشابه react مستندات در یک‌سری لهجه متعدد ترجمه شده که انگلیسی هم مسلما جزو آن ها هست.

درین قسمت می توان اذعان کرد که vue سعی بهتری دارااست و بسیاری از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید در مستندات به وضوح پاسخ داده شد‌ه‌است.

قالب گذاری
یک تفاوت react و vue که بسیار کلیدی می‌باشد، تمپلیت آن‌ها است. react از JSX استفاده می کند که در آن هم HTML و هم CSS به به لهجه JavaScript و مخلوط XML تعبیه شده می‌باشد. این فرمان اجازه می‌دهد تا بتوانید اجزای مستقلی از رابط کاربری گرافیکی اخلاق کنید که حاوی کل دستور کار های رندرینگ باشد.

ترکیب علامت گذاری سبب ساز میگردد تا فهم چگونگی کارایی یک مولفه خاص وارفته تر باشد. JSX قابلیت تطبیق پذیری یک زبان نرم افزار نویسی کامل را با متغیرها، کنترل های جریان فعلا در دست شما میگذارد. حفاظت از ویژگی های دور و اطراف گسترش یکدست مانند پر کردن اتوماتیک، پژوهش اشتباهات تایپ و یافتن اشتباهات از قابلیت های آن می‌باشد.

راه vue با اجزای تک فایلی و بلوک های تمپلیت HTML، سبک ها و JS، سنتی تر می‌باشد. هر HTML معتبر قادر است به عنوان یک قالب vue در حیث گرفته شود. همچنین می توان کارایی JS را نیز اضافه کرد. قالب ها این امکان را می‌دهند تا پروژه خود را به vue منتقل نمایید.

در پایان بایستی بیان کرد که تعیین میان JSX و تمپلیت ها بستگی به نظر و ترجیحات شخصی شما دارد. JSX قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر به نظر می‌رسد و در عین اینک، در تمپلیت ها تفکیک دغدغه ها (separation of concerns) واضح تر است و از وارد کردن بیشتراز حد ادله هجران می کند.

رئیس state
state مشتمل بر داده هایی میباشد که میان تمام اجزای رابط کاربری مشترک میباشد. همچنان که سیستم شما بزرگ تر می گردد، مدیریت داده ها نیز مشقت بار تر می گردد. State Management برای برنامه های react ضروری هست.چارچوب هایی مانند Redux وجود دارا هستند که برای stateهای گرانقدر به کمکتان می آیند.

در vue نیازی به state نیست به این دلیل که میتوانید داده ها را با استعمال از داده های جان دار اصلاح نمایید.

اکوسیستم
یک تفاوت react و vue که تفاوت خیلی بزرگی محسوب می شود، این است که vue یک چارچوب جداگانه هست و react بایستی یار با کتابخانه های دیگر گزینه استفاده قرار بگیرد. در واقع react وابسته به راه‌حل های خارجی مانند Fluxو Redux برای مسیریابی و رئیس state میباشد. در فایده اکوسیستم react دور از هم تر می‌باشد.

این مقاله رو مسلما ببینید:
راهنمای نصب لهجه پایتون در ویندوز 7/8/8.1/10/11
Vue دارای کتابخانه های کمتری میباشد. با این فعلا، آن قسمتی از کارایی که نیازمند به کار گیری از کتابخانه react میباشد در vue نیز وجود دارااست. نیازی هم به state محلی نیست به این دلیل که اصلاح داده ها از طریق داده های موجود ممکن هست. در اپ های تبارک تر نیز نیاز به کتابخانه خارجی مانند Redux دارید. برای مسیریابی، تیم آفریننده vue از چارچوب های مرکزی همچون vuex و vue-router هواخواهی می کند.

عملکرد
بر اساس مبحث آجل در تفاوت react و vue ، دو ترازو وجود داراست که سرعت یک برنامه را معین می کند؛ مجال فعال‌سازی و کوشش مجال ایفا. هر دو کتابخانه سرعت نسبتاً نزدیکی دارا هستند. برای عملکرد مجال اجرا نیز می اقتدار با به کار گیری از بنچمارک ها، مجال بالا وارد شدن، تخصیص حافظه و طول عملیات برای قاب ورک ها و کتابخانه های پرطرفدار جاوا اسکریپت را پیدا کرد.

می اقتدار گفت که هر دو کتابخانه همت فوق العاده ای دارا‌هستند. تخصیص خیال و خاطر و فرصت بالا آمدن در vue یه خرده خوب میباشد و react سرعت بیشتری در حین ایفا دارد. اما که قضاوت کارایی کتابخانه ها صرفا مبتنی بر بنچمارک ها فعالیت صحت نیست؛ چرا‌که سرعت بستگی به عواملی همچون سایز نرم افزار و بهینه سازی های شما نیز داراست.

مقیاس پذیری
در چارچوب های فرانت اند، مقیاس پذیری در دو مدل وجود دارااست. یک کدام از توسعه و گسترش دادن یک برنامه تک شیت ای یا SPA و دیگری افزودن صفحه های بیشتر یا MPA هست. این تفاوت react و vue یکی از سایر از مواردیست که گزینه اعتنا قرار گرفته می‌باشد.

React از حجم یه خرده برخوردار است تا در نرم افزار هایی با تعداد صفحات زیاد گزینه استفاده قرار بگیرد. همانند فیسبوک که در اکثر صفحاتش از آن استفاده می کند.

برای شروع پروژه، نیاز به پکیج ها و راه حل های مسیریابی مانند Redux دارید. میتوانید از ابزار create-react-app برای ساخت پروژه به کار گیری کنید.

Vue مورد ای عالی برای تشکیل داد برنامه های تعاملی و یکسری کاغذ ای میباشد. این امکان وجود دارد که کتابخانه مرکزی را وارد فرمائید و Vue را در صفحات مو جود قرار دهید. حتی برای ویژگی های ساده تر نیز نیازی به استعمال از اجزا نیست.

رندرینگ
همچنان که گوگل می‌تواند به نه محتوای جاوا اسکریپت را گزینه استیناف قرار دهد، رندرینگ سمت سرور ارزش سابق خود را درخصوص seo موتورهای جستجو از دست داده می باشد. ولی که دیگر موتورهای جستجو نمی توانند جاوا اسکریپت را ایندکس کنند.

این نوشته ی علمی رو مسلما ملاحظه کنید:
هزینه طراحی وب سایت حرفه ای در سال 1401
رندرینگ سمت سرور همچنین برای تولید تجارب کاربری خوب میباشد. چرا که این امکان را می‌دهد تا تخت گاز یک قالب تعامل پذیر را بالا بیاورید و بعدتر به آن محتوا اضافه کنید. بدون این ویژگی، زمانی که کاربران از وب سایت به کارگیری می کنند، بایستی تا فرصت بالا آمدن محتوا به یک کاغذ سفید خیره بمانند!

درین مورد، Vue با قابلیت و امکان SSR که در خود تعبیه کرده، گزینش بهتری به شمار می رود.

گوشی
React Native شاه پیشرفت نرم افزاری در بین پلتفرمی میباشد! تفاوت react و vue در آخرین مورد همین گزینه میباشد.

هر تعدادی که vue در یک قدم عقب تر قراردارد، البته همچنان چاره های خیر و خوبی برای توسعه برنامه های گوشی ارائه می‌دهد. NativeScript و Vue Native قاب ورک هایی میباشند که هر کدام مزایای خودشان را دارا‌هستند. همچنین پلتفرم Weex نیز جان دار هست که بوسیله شرکت Alibaba ساخته شده است. ساختار اجزا شالوده این پلتفرم اجازه می دهد تا کد نویسی شما بر روی وب، iOS و اندروید رندر خواهد شد.

هر دو این کتابخانه ها گزینش هایی بهتر برای طراحی نرم افزار تحت وب به شمار می‌روند. React با داشتن یک جامعه مخاطب تعالی سردمدار میباشد. این اکو سیستم بلندمرتبه به این مضمون‌ می باشد که می توانید برای نسبتاً هر مشکلی که در حین پروژه برایتان پیش آمد، پاسخی پیدا فرمائید.

Vue نیز ستاره ای در فعلا رویش در مسئله پیشرفت فرانت اند است که یادگیری آن آسان و فعالیت با آن لذت بخش هست. سندسازی آن بهترین میباشد و کارایی آن نیز حتی از React بهتر می‌باشد. با تمامی این ها، گزینش یک مورد بستگی به لحاظ پیشرفت دهنده دارد.

در نوشته‌علمی ایجاد کرد وب اپلیکیشن و شیوه طراحی آن به یاروهمدم فرآیند بهتر با آیتم ساخت وب سایت اپلیکیشن آشنا خواهید شد.

سوال ها متداول
آیا react عالی از vue میباشد؟
در مورد تفاوت react و vue بایستی خاطرنشان کرد هرکدام از این دو دارای ویژگی های خودشان هستند و هر کدام در برخی مفاد خوب از یکدیگر محسوب می گردند. هر یکسری که محبوبیت react بیشتر است، ولی vue در بعضی مورد ها عالی فعالیت می کند.

اصلی ترین تفاوت react و vue چیست؟
شاید بتوان ذکر کرد که اصلی ترین تفاوت react و vue این میباشد که در Vue به طور پیشفرض از قالب HTML استفاده می گردد و گزینه ای هم برای JSX، وجود دارااست در حالی که در React فقط JSX وجود داراست.

React استفاده کننده بیشتری دارااست یا vue؟
vue جامعه کاربر کمتری دارااست و تعداد اشخاصی که بر react مسلط هستند بیشتر می‌باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 315
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 40
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 2031
  • بازدید کلی : 3792
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی